Bij het verwerken en afhandelen van bestellingen, communiceren wij vooral via e-mail. Vergeet dus niet het juiste e-mailadres op te geven.
Zodra je hebt besteld via de webwinkel, krijg je van ons een bevestigingsmail met de geplaatste order. Hierdoor weet je zeker dat wij je bestelling hebben gekregen en dat alle gegevens juist zijn ingevoerd. Elke order heeft een eigen bestelnummer, dat je nodig hebt om eventuele aanpassingen of wijzigingen aan ons te mailen.
De bestelling wordt pas voor verzending klaargezet wanneer wij de betaling binnen hebben. Houd er rekening mee dat het even duurt voordat het bedrag op onze rekening staat. De banken verwerken alleen betalingen op werkdagen en doen dit een aantal keren per dag (dit verschilt per bank). Informeer bij jouw bank over de overschrijvingstijden.
Twee keer per dag loggen we in bij de bank om te kijken of er nieuwe betalingen binnen zijn. Zodra het bedrag op onze rekening staat, ontvang je een betalingsbevestiging via de e-mail. De afhandeling van bestellingen gaat op volgorde van binnenkomst van betaling.
Is het pakket klaar voor verzending, dan ontvang je een verzendbevestiging via de e-mail. Het is dan niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen.