Veel gestelde vragen

klik hier om terug te gaan naar overzicht van veelgestelde vragen

Hieronder staan de veelgestelde vragen over betalen

  • Van welke betaalwijze kan ik gebruikmaken?

    Afhankelijk van het land of werelddeel waar je woont, zijn er verschillende betaalmogelijkheden.

  • Waarom staat er bij mijn iDeal betaling Stichting Mollie Payments?

    Mollie maakt het als Payment Service Provider mogelijk om diverse online betaalmethodes, zoals iDeal en PayPal, aan te bieden op Hobbydoos.nl. Zo kun je als klant van onze webwinkel online betalingen binnen een gebruiksvriendelijke en veilige betaalomgeving verrichten. Stichting Mollie is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van de betaling en heeft geen invloed op de levering van online aankopen.

  • Hoe blijf ik op de hoogte van de status van mijn bestelling?

    Je wordt steeds via e-mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Vergeet dus niet het juiste e-mailadres op te geven. Na het plaatsen van de bestelling, wordt binnen enkele minuten een orderbevestiging met ordernummer en betaalgegevens gestuurd. Wanneer onze bank je betaling heeft verwerkt, krijg je direct een betaalbevestiging. Zodra je bestelling is aangeboden bij PostNL krijg je daarvan een verzendbevestiging.

  • Hoe bestel ik garen van een bepaald verfbad?

    Heb je garen van een bepaald verfbad nodig, vermeld dit dan direct bij je bestelling. Plaats eerst je volledige bestelling, dus ook eventuele andere artikelen die je nodig hebt. Stuur daarna meteen een e-mail naar verkoop@hobbydoos.nl o.v.v. je bestelnummer, de naam en kleur van het artikel en het verfbadnummer. Laat ons ook weten, als het garen van het gevraagde verfbad niet leverbaar is, of je wel of niet wilt doorgaan met de bestelling.